Nowe okna, jak wybrać?

Witam,
dziś chciałem się raz jeszcze przyjrzeć dobremu doborowi okien w Twojej miejscowości. zwróć uwagę że wybór okna nie jest wyborem należącym do najprostszych, nie można tego zlecić innym, najlepiej samemu się tym zając żeby mieć pełną kontrolę nad insynuacją. 
Wiem to z własnego doświadczenia, żeby wam je nieco przybliżyć przeczytajcie moją reklamację okien które zamówiłem do mojego domu:


REKLAMACJA
Zgłaszam reklamację dwóch okien:
1.    Ponownie Okno HST : 4000 x 2320 znajdujące się jadali. To samo okno które reklamowałem już wczesciej, ale teraz wykryta została dodatkowa wada tego okna o której piszę poniżej.
2.    Okno balkonowe – znajdujące się na piętrze, okno to jest żle zamontowane względem okna HST na piętrze ( wyjaśnienie poniżej)
W dniu wczorajszym przyjechała do mnie profesjonalna firma która w przyszłości wykonywać będzie u mnie wylewki. Firma ta wyposażona była w laserowe urządzenie wyznaczające poziomy. Urządzenie to wykazało 7 mm różnicę w zamontowaniu okna w jadalni HST: 4000 x 2320. Tzn prawa jego strona jest różni się poziomem o 7 mm od strony lewej. Dzisiaj okno działa poprawnie natomiast w przyszłości będzie powodem wielu problemów związanych z jego otwieraniem.
Laserowe urządzenie do wyznaczania poziomów wykazało również błędne zamontowanie okna balkonowego na piętrze względem Okna HAS które znajduje się również na piętrze. Błąd polega na tym że, prawidłowe zgodne ze sztuką budowlaną „zalanie” okna HST wylewką będzie skutkowało tym że gdy wylejemy ten sam poziom przy oknie balkonowym to okno to nie będzie się otwierało. Innymi słowami okno to jest zamontowane za” nisko” Rzeby okno się dobrze otwierało trzeba było je zamontować o 2-3 cm wyżej.
Moje oczekiwania:
- przyjazd Pana na budowę celem oględzin mojej reklamacji. Proszę się wyposażyć w laserowe urządzenie wyznaczające poziom.
- Proszę wziąć ze sobą: 1. Pańską polisę ubezpieczeniową, 2. Naszą umowę (z moim podpisem)
- zdemontowanie okna balkonowego i zamontowanie go ponownie w taki sposób rzeby możliwe było jego swobodne otwieranie po wylaniu wylewki.
- zdemontowanie i wymiana okna HST: 4000 x 2320  znajdującego się w jadalni. Wymiana na okno HST z klamką z lewej strony.

Zaznaczam że w sądzie żądać będę usunięcia wad oraz odszkodowania związanego z brakiem możliwości dalszego prowadzenia prac budowlanych. Przez błąd Pańskiej Pracownicy nie mogę wykonywać bowiem kolejnych kroków na mojej budowie.

Proszę o informację kiedy Pan przyjedzie na budowę celem oględzin??
Jak sami widzicie sparawa jest bardzo skomplikowana.

Jeżli mogę coś doradzić to polecam sprawdzone sklepy z oknami:

Komentarze

Popularne posty