Reklamacje okien... jak to się pisze.
Witam,
Chciałem się z wami podzielić kolenjnymi informacjami na temat reklamacji moich okien, oto ona:
Chciałem się z wami podzielić kolenjnymi informacjami na temat reklamacji moich okien, oto ona:
REKLAMACJA
Zgłaszam ponownie reklamację
Okna HST : 4000 x 2320. Okno posiada błędnie zamontowaną klamkę z prawej strony
okna (widok od wewnątrz). Podczas
pomiaru okna zaznaczono że klamka ma być zamontowana po lewej stronie okna (
widok od wewnątrz). Proszę o wymianę okna na okno zgodne z wytycznymi podanymi
podczas pomiaru.
Dla Przypomnienia przesyłam
skan „notatki którą Pan sporządził w dniu pomiaru” Na wspomnianym dokumencie
„ewidentnie” wskazano z której strony powinna być klamka.
Proszę odpowiedzieć na
pytania:
- czy posiada Pan polisę
ubezpieczeniową
- czy Pańska polisa obejmuje
pomyłki w wymiarach (tzw „strzały”) lub pomyłki w umiejscowieniach klamki.
- czy posiada Pan inną
polisę ubezpieczeniową na działalność gospodarczą obejmującą nasz problem.
- Czy polisy są opłacone.
Proszę również o przesłanie
składek ZUS potwierdzających obowiązkowe ubezpieczenie społeczne wszystkich
osób które brały udział w montowaniu moich okien ( łącznie z składkami osoby
która w pierwszym dniu montażu była pijana
-a która jak wyraził się Pan podczas jednej z rozmów telefonicznych – pomaga
Panu w rozładowaniach okien.
Ponadto proszę o przesłanie
na mój adres domowy następujących dokumentów:
- Pańskiej polisy
ubezpieczeniowej OC.
- Dokumentu CE na profile
okienne
- dokumentu CE na
zastosowane w moich oknach okuć,
- dokumentu CE na wkłady
szybowe.
- Proszę o przesłanie skanu
umowy miedzy nami z moim podpisem.
Co do kwoty pozostałej
należności to opłacę ją zaraz w dniu zamontowania właściwego okna
Wyznaczam Panu nieprzekraczalny termin wymiany okna do
15 września 2016r, ponieważ wtedy planuję wylewać wylewki, więc do tego czasu
wymiana jest możliwa i mniej uciążliwa. Po tym terminie wymiana okna będzie
możliwa aczkolwiek utrudniona.
Jeżeli to tego czasu nie
wymieni Pan reklamowanego okna, po tej dacie powiadomię odpowiednie instytucje.
A co do reklamowanego okna :
„NIGDY” nie zmieniłem stanowiska co
do położenia klamki w oknie znajdującym się w jadalni (nie ma o tym wzmianki w
mailach). A po drugie, BŁĄD popełniła Pana pracownica. Jak Pan pamięta naszą
rozmowę telefoniczną Pańska pracownica przepisując nasze uzgodnienia z „notatek
sporządzonych w dniu pomiaru” na „wzór
oferty” błędnie umiejscowiła klamkę w „oknie jadalnym”. A teraz Pan próbuje
zwalić na mnie winę że ja zaakceptowałem umowę. Dla uzmysłowienia błędu Pana
myślenie podaję przykłady:
Przykład:
gdyby Pana pracownica napisała że to okno ma mieć 5 metrów wysokości i 2
szerokości i takie okno przyjechało by do mnie- czy wówczas też była by to
również moja wina(bo zaakceptowałem umowę).??? Podaję „skrajny przypadek” który
powinien uzmysłowić Panu błędne myślenie. To nie klient odpowiada za błędy w
pomiarze okien lub błędnym umiejscowieniem klamki. Klient wyraża w dniu pomiaru
swoją „wolę” i wskazuje z której strony ma być klamka – i nie ma obowiązku sprawdzać wymiarów czy
umiejscowienia klamki na ofercie czy umowie.
Czy klient, ja powinien biegać z metrem i sprawdzać prawidłowość pomiaru
„profesjonalisty” który zna się
lepiej od kupującego na pomiarach. Czy klient, ja powinien sprawdzać po
profesjonaliście jak zanotował umiejscowienie klamki w oknach?? Czy klient, ja
powinien sprawdzać czy pracownik przepisujący „notatki sporządzone w dniu
pomiaru” pomylił się przy sporządzeniu oferty??? Proszę zastanowić się nad
odpowiedziami na powyższe pytania. Wyraźnie wskazałem umiejscowienie klamki w
oknie jadalnym w dniu sporządzania pomiaru. I zdania swojego nie zmieniłem w
żadnych rozmowach czy mailach. Błąd popełniła Pańska pracownica.
Jeżeli to 15 września 2016r.
nie wymieni Pan reklamowanego okna, po tej dacie powiadomię odpowiednie instytucje.
Takie mam problemy.
Nie popełniajcie ich za mną. A żeby było to prostsze to proszę zajżyjcie na poniższe strony internetowe które wydają się być fajne z tej tematyki:
Komentarze
Prześlij komentarz